Selam kızlar, benim 1 oğlum var. İkinciye hamileyim şimdi, başından beri eşim kız hissediyorum diyo ve inanılmaz kız istiyo. Sağlıklı olsun tabiki farketmez ama bugün doktorumuzda kıza benziyo dedi, şimdi eşim sabahtan beri leyla gibi 😂 Bende çok sevindim aslında ama burda sürekli sonradan değişenleri okuyunca “ya değişirse” diye kaptıramıyorum kendimi 🙄 15.haftadan sonra değişir mi ya? Doktor 2 hafta sonra daha net olur dedi ama şimdi o 2 hafta bana çok uzunmuş gibi geliyor 🙎🏼♀️