Kızlar selam Sinirlerim bozuldu resmen... 36 haftalık hamileyim ama erken doğum riskim var... İlk 2 ayında Doktorum başka hastaneye geçti... Başka doktor araştırmak zorunda kaldım... 34 ten hastanede yatıyordum 3-4 günlük eve bıraktı salı görüşürüz dedi ve 37 de doğuma alacağız dedi... Şimdi bu gün gittim Doktorum yok... 26 kadar yok... Ben şimdi bir haftam var nerden doktor bulayım... Sinirlerim bozuldu... Başına böyle bi şey gelen varmı? Nasıl hareket etmeliyim? Nasıl yapmalıyım bi yol gösterin lütfen...