Derya66 sancın düzenli olduğunda, suyun geldiğinde, bebeğin hareketlerinde azalma hissettiğinde, kanama olduğunda mutlaka gitmelisin. Onun haricinde benim nişanım geleli 1 hafta olacak 38+6 yım nst de de sancım çıkıyor açılmam var ama doktorum böyle durumlarda gelmelisin dedi