Bugün tam 40+0 olduk, kontrolüm vardı nst normal sancı yok, çatı muayenesi de yaptı açılma yok, yarın sezeryanla alınacak inşallah. Size sorum şu ki en son 3 gün önce gitmiştim muayeneye o zama bebeğim 3732 gram ve 49 cm idi, şimdi ise 4180 gram ve 56 cm çıktı 🙄 doktor da şaşırdı bizim gibi, 3 gün içinde bu mümkün değildi heralde. Suyunun da azalmış olduğunu söyledi ve biz hiçbi şey anlamadık. Şu an çok kötüyüm sürekli ağlıyorum, 3 gün önce suyunu farketmemiş miydi su hemen mi bitme noktasına gelmişti, bugün alalım dedik bebeği yarın sabah alalım dedi. Şu an ne yapacağımı bilmiyorum evdeyim bir an önce sabah olması için dua ediyorum