Yavuzum1202 1 tane oğlum var doktor Kıza benzıyor kesin degıl ama dedi kızım olsun cok istiyoruz size yüzde kac dıyıp cınsıyetlerınız tuttu
KevserT Yavuzum1202 13. Haftaydı sanırım kıza benziyor demişti doktorum 17. Haftada hala %90 kız diyordu 21de anca %100 kız dediler😂 bence seninki de kızdır kaçınca haftadasın
Yavuzum1202 NurGrlek 15 haftalık gittiğimde doktor kesin degıl deyince pek sevınemıyorum oran yüksek ama
Nisanurnur Banada 14 te kiza benziyo dedii 17 de kesin dediler canim erkek olsa hemen cikinti olurdu gozunaydin bence🥰