Ecmelinannesi Elif575050aci zararlı olduğunu düşünmüyorum çünkü bende acı tüketiyorum çok şükür bi sıkıntı yok
espalp Elif575050 her acının bir acı çıkışı var malesef😂 hemoroide dokunma ihtimali var acının. Hamileyken hemoroid olma ihtimali zaten artıyor. Ben acı yemiyorum bu yüzden 🙏🏻
Snkz Elif575050 miden yanar 😂ishal olursan da ve Allah korusun düşün tehliken varsa sıvı kaybından dolayı sıkıntı olabilir bu tehlikeler yoksa bas gitsin
gulertkn sanırım benim kadar acı yiyen yoktur aşırı derecede yiyorum ama her yediğimde pişman oluyorum çünkü midem hep yanıyor ve ben akıllanmayıp hala yemeye devam ediyorum😂
ikicocuklubiranne Elif575050 ileriki haftalarda basur ve kabızlık sorunu oluyor ne yazık ki o zaman sorun olabilir
berguzar1987 Elif575050 canım ben şöyle okudum bende yiyorum ama diyorki bebek 22. Haftadan sonra aminosentez sıvısından tat alıyormuş ve baharatlı yiyecekler bebekte hıçkırığa sebep oluyormuş
Deletedmom139 Elif575050 valla canim 36 haftaligim en basindan beri kahvaltiyla berabrr sürekli yiyorum doktor hic zarari yok bağışıklık yapar dedi arada bagrisak sorunu yasasakta😂iyiyim