Kızlar klomen in 2.ayındayım.
Adetimi düzenlenmişti ama bu ay 2 gün geciktim.
Adet olacakmış gibi göğüs hassasiyeti ve bel ağrım var. Bide afedersiniz az önce lavaboya gittim adet oldum sandım uzunca sümüksü bişe geldi nedir bu? Üstelik edetim geçti yanii anlamadım
Böyle olan varsa lütfen ayrıntılı yazabilirim bana. Malum tecrübesiziz 😇😂