sandiego kızlar merhaba dün bebeğimin kesesini yeni gördük çok kasık ağrım vardı doktora gittik kıstin var denin dedi 5 cm bu şekilde olan annelerimiz var mı hiç duydunuz mu
Senayerva sandiego bendede var canım ama bir sorun olmadı Elhamdülillah kafana takma hiç sorun etme bebek büyüdükçe oda eriyor