Selam kızlar 😍
kızçemin gelmesi için sabırsızlanıyorum artık. kaldı 10 gün ara ara sancılar yokluyo özellikle geceleri adet sancısındaki bel agrısı gibi agrılarla uyanıyorum gündüz sadece yürüdügümde kasılmalar kasık ve bel agrılarım oluyo okadar baskı yapıyoki nerdeyse çıkıcak gibi hissediyorum. Normal doğum olucak Allahın izniyle. Bu haftalarda olanlar sizin nasıl gidiyor? sancılarınız varmı? normal dogum için neler yapıyorsunuz 😊