Deeper Kızlar rus ve çin takvimine göre cinsiyet hesaplama ne kadar dogru yapıpta dogru çıkan var mı 🙄😁
Deletedmom0048 Deeper Rus kız diyo Çin erkek. Zaten başka ihtimal yok hangisi olursa tuttu diyeceğim ama inanmıyorum böyle şeylere
Deeper Bende hep deniyorum erkek cıkıyor herkes erkek hissediyor daha 10 haftalıgız sabırsızlanıyorum 🙄😁
Deeper Erkek veya kız oldugunu neye göre anlıyoruz ye tatlıyı çıkar hakkıyı yada ye ekşiyi çıkar ayşeyi o ne kadar dogru 😂 yani ekşi aşerdiğin zaman gercekten kız bebişle mi alakalı 😂
Dmt01 Deeper hiç alakası yok tam tersi ben hep tatlı yiyodum kızım olacak bi arkadaşımda hep ekşi yiyodu oğlu olacak inşallah 🙏🏻
Serapozdemir Deeper bende Çin takvimi tuttu Rus takvimine bakmadım. Özellikle ilk zamanlar çok fazla ekşi ya da tuzlu yedim, bence onunla alakalı değil çünkü oğlum olacak 25+6’dayım.
Dmt01 Deeper rus takvimini yapmadım ama çin takvimine göre erkek çıkmıştı rüyamdada hep erkek görüyodum ama kızım olacak🤗