Sedakolcu ErenArden henüz dolabı ve sifonyeri gelmedi daha ama odasını griy renge boyadık isminin olduğu ışıklı bir pano yaptırdım beşiğinin üzerine astık 2 tane bulutlu raf yaptırdım sifonyerin üzerine takmayı düşünüyorum isimli avize yaptırdık odasına bide bir duvara yıldızlar yaptık tam odası oturmadı oturduğunda paylaşacam burda🥰😊 https://hizliresim.com/anEGqz https://i.hizliresim.com/anEGqz.jpg
Mr1517 ErenArden Ben bebek odası yapmadım anne yanı beşik aldım sadece bebek zaten doğunca anne baba yanında olucağı için gerek duymadım 🤔 kendini bilmeye başladığı zaman onun istediği gibi yapmayı tercih ettim 🥰
DnzNhr Anne ayak dibi şuan için 😂 ama merak ettim nasıl dekorasyon yapılacak 🥰 bende bekliyorum burda 👍🏻