Sohretkural Merhaba kızlar. Bu ay ilk defa ovulasyon testi kullanmaya başladım. Bazen iki çizgi çok net çıkıyor bazen hiç çıkmıyor sizce neden olabilir ? Yumurtlama yakınmıdır ? Yardımcı olursanız sevinirim.. https://i.hizliresim.com/7Bvqjr.jpg
Deletedmom2224 Sohretkural henüz yumurtlama yok bazen koyu bazen silik çıkması normal önemli olan t çizgisinin c kadar yada c den daha koyu çıkması. Yapmaya devam edin daha yumurtlama yok
Merve43 Sohretkural canm hergun aynı saatte 12-4 arası 2 3 saat şu içmeden yap. Suanlik yumurtlama görünmüyo yumurtlama olduğunda t çizgisi nerdeyse c çizgisinden daha koyu olacak
anapanda12 İki çizginin net olduğu günleri değerlendirdiniz mi? İki günde bir ilişki de yardımcı olur
Sohretkural anapanda12 evet canım değerlendirdim. Genel de 2 günde bir ilişkiye giriyoruz. Bi net çıkıp bi silik çıkması kafamı karıştırdı benim
DiplomaliEvHanimi bak benimkine ben 25.gun yumurtladim bugunde catladi. Bazi kisiler gec yumurtlayaniliyo ben 15kez denedim anca gordum 11.gun baslamistim 😔sabir gerekiyo bunu gorene kdr ne cektim. 22si adet gunum bu ay sonuna anca yaparim gecikirsem gebelik testini sen herhn ayni saatte teste devam ett https://i.hizliresim.com/VQY0XR.jpg
Sohretkural DiplomaliEvHanimi rabbim insallah gönlüne göre verir canım. Bende testi yapmaya devam edeyim O zaman
Sny_hkn10 Sohretkural evet canım yeni başladım bende daha 3. gün ve silik de olsa çizgi görmedim adetten itibaren 7.gün ama
Sohretkural Sny_hkn10 bende adetten itibaren 7.gün başladım canım baya çizgi çıktı bende https://hizliresim.com/BO2anM
Sny_hkn10 Sohretkural ben gündüz yaptığımda idrarım beyaz oluyor hiç bişe içmesemde sanırım ondan tepki vermiyor test bu akşam 9.40 da yaptım silik çizgi çıktı ikincisi bubdan sonraki süreci 9. 40 da takip etsem olur dimi çalıştıpım için gündüz sıkıntı oluyor
Sohretkural Merve43 evet canım her gün aynı saatte yapıyorum. İnsallah yumurtlama olduğunu da görürüz 🙏🏻
Sny_hkn10 Sohretkural ayy hadi inşallah bu ay daha iyi olacak galiba yumurtlamayı görüp ilişkiyi yaşayıp üzerine gün sayınca daha rahat geçecek gibi geliyor süreç olarak
Sohretkural Sny_hkn10 canım sabah idrarım sapsarı oluyor öğlen dediğin gibi bembeyaz oluyor. İster sabah 12-4 arası istersen 8-10 arası yap canım. Zaten yeni başlamışsın zor oluyorsa bundan sonra akşamları devam et testine.
DiplomaliEvHanimi Kizlar meraba kusura bakmayin ama. Ben bugun ishal olmusum karnim gurulduyo agrio tuvaletten cikami 😬😬🙈😱 yumurtlamma 15temmuz gunuydu daha o donem bitmedimi onla alakali bisymi bu yumurta dollenme asamasinda oldugundan mi anlamadim 🙄🤔😔