Naciyegormez Merhaba, 15 haftalık hamileyim. Normalden biraz fazla kilom oldugu icin kendi göbeğim de var ama karnımın hiç büyümediğini hissediyorum bir problem var mıdır? Sizce
Mirayyy77 Naciyegormez valla canım ben kilolu hamile kaldım göbeğim vardı zaten 20 haftaya kadar anlaşılmıyodu dışarıdan ben anlıyordum sertlesme olmuştu alt taraflardn gerilme oluyodu, 24den sonra baya belli oluyor şuan 29 haftalığım anlaşılıyor 🤗
Badevehande Ayse_Gul nasıl ya ben hamile pantolonu taytı ve tişörtü giymeye başladım hiçbir eski pantolonum olmuyor olan bol tişörtleride mecbur kaldıgımdan giyiyorum bende 21 haftalığım😰😰
CanNurdan Naciyegormez benim olan göbeğim şişti sarkanları toplayınca bebeğime ulaşıyorum 🤣 ben de 15 haftalık oldum canım
El-nare Naciyegormez Ben 20 haftalik olucam benimde karnim fazla yok.Bugun hastanede 2ci cocuguna hamile olan bayanlar senin hec karnin yok cocugun geridenmi geliyo ne Diyerek sinirimi oynatdilar..ama doktorum her wey normal dedi wukurler olsun..yani soyleyeceyim o ki cocugun iyi olub olmamasi karnin boyukluyu iye alakali deyl..kuzenim dogum yapdi Karni ikiz bebek gibi idi yuruyemiyodu ama cocug dogdugunda 2 Kq idi. ..wu arada ben azeriyim yazilim hatam olursa kusura bakmayin
d190516 Naciyegormez benim karnım 29 dan sonra çıkmaya başladı normal kiloyla hamilr kaldığıma rağmen
Twin_mother2 Naciyegormez canım bebek iyi olsun sağlıklı olsun buyumemesi daha iyi bnm ikiz 28+5im öyle çok büyük bi göbek yok iyikidecok büyümüyor şimdi bile zorlanıyorum
Pirinctanesi Naciyegormez abartısız bir şekilde söylüyorum 20 haftaya kadar hatta 24 doğru düzgün karnın yoktu.hamile olduğumu anlamıyordu kimse. Sonra birden çıkıyor merak etme 🥰
fadimdurmus Naciyegormez daha çok 18 19 20 haftamda gözle görünür şeklinde büyüdük artık saklanamıyoruz😎😋
Badevehande Naciyegormez o haftadan sonra anlaşılıyor tuvalete gidince yada gaz çıkarınca göbek gitmiyorsa bilki bebiş yüzünden😂
Mervefecri Naciyegormez 20 haftalığız yanlız olmadığıma sevindim 😊 asla hamiş biri değilim doktorum bile Bu ay sen bu çocuğu nerende şaklıyorsun dedi 🤷♀️
Hs20 Naciyegormez canim 37. Haftaya girdim disardan anca hafif olarak belli oluyo kilolu hamile kalmistim.pek.cikmadi ama sorunumuz yok hatta aksine rahat hareket ediyorum islerimi kendim yapiyorum şükür
Misskokulumm Naciyegormez 27 haftalık oldum hâlâ çok belli olmuyor erken daha zayıf olunca,ilk gebelik olunca da genellikle fazla belli etmiyo