Merhabalar,
Geçtiğimiz cuma tam kan ve idrar testi vermiştim. Sonuçta idrarda kan çıktı. Ben testi verirken bakmıştım ama bu bildiğimiz kırmızı kan değil kan hücresiymiş yani görünürde zaten anlaşılmaZmış. İşyeri hekimim öyle dedi. Acil doktorunla görüş ilaç vermesi gerekecek dedi. Sorum sizde de böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu? Biraz korktum ben. Bebeği etkiler mi acaba? 😔😔😔