Kızlar merhaba 8+4 olduk herşey iyi ama tahlil sonucumda kızamıkçık sınırda çıktı bunun bebeğime zarar verebileceğini söyledi doktorum😥😭 laboratuvar yanlış sonuç verebilir tekrarlayalım tahlili dedi tekrarladık yine sınırda çıktı ne pozitif ne negatif 😥 aşılarım tam kızamık olan çocuğa yaklaştınmı dedi yaklaşmadımda 😥 kızlar dua edin sağlıkla alıyım çocuğumu kucağıma moralim çok bozuldu😥😥