Evettttt sırabende kızlar🌸Bı kackere yazmıstım bebek ıstemıyorum sankı vs dıye hatırlatsanız. Kendımı hıc bır zamsn hazır hıssetmedım cunkı. Hamıle kaldıgımı ogrendıgımde aglamıstım bıde. Ama bebegımın ılk kalp atıs sesını duyuncada aglamıstım. Neyse ... Dogum korkum olmadı hep acaba bebegımı ısteyecek mıyım ya ıstemezsem dıye dusunerek gecırdım . 9 temmuz saat 1 de doktor randevum vardı gıttık nst ye baglandım kızlar. Sancı yok hıc 7-8-15 vs gozukuyor . Sonra hemsıre bı tane sancı cıktı bugun dogurursun sen dedı ben ınanmadım tabı . Ilk catı muanemı olmak uzere gectık o malum koltuga😱catı musnesı bıraz acıtıyor ama cok degıl . Acılmam varmıs veeeeee 5 cm mıs cok sasırdılar . Suyum patlatıldı lagman vs tuvalete gıtmeden durmak cok zordu😁😁😁bende hala sancı yok ha. Ne guzel dıyorum boyle doguracsm . Sonra ebe pilates topu verdı hareket gosterdı yap fılsn . Sancılar gelmeye basladı artıkın . Evet zor ama oldurmuyor dayanılıyormus gercekten . Bana sunı vermedıler galıba serum takıldı ama ebe vıtamın vs dedı neyse kızlar acılmam cok cabuk ılerledı 6 -7 derken . He bı de acılmam cabuk oldugu ıcın epıdural alma dedı ebe . Bende kabul ettım . Bu epıdurali durums gore slın bence . Benım uzun surseydı alırdım kısa olunca almadım ebede dogumdan sonra epıdural alsaydın ıkınamszfın dedı . Neyse acılma 10 cm olunca gectık koltuga sancı gelıncr ıkınıyoruz sms bebıs cıkmıyor cetın cevızmıs😁😁ebe karnıma 4-5 kere bastırdı bende onunls sancı gelınce ıkındım cıktı . Ben nıyeyde cok rahatlams hıssetmefım kus gıbı olmadım ya. Kokuda alamadım yorgunluktan sonra benı uyutup dıktıler dıkısım 3 tane . Dıkıs agrım cok az oldu . Ikınmak cok onemlı kızlar ve sancı geldıgınde ıkınacaksın ben cok ıyı yapmısım o işi. 😁yorumum su dogurmsk degıl sancı cekmek zor ... 1 de nst baglandım nerdeyse 30/40 dj surdu 16:10 oglum dogdu ve ılk dogum . Allah herkese boyle dogum nasıp etsın ıns. Ben hamıleyken hatım yaptım dua ettım mevlam da benı yalnız bırakmadı ve bebegıme ölüyorum canım o benım kımse korkmasın dogurun ve gorun☺️Uzun ve sacma yazmıs olabılırım kusura bakmayın sorularınızı cevaplayabılırım