Bende aynı dertten muzdariptim 3 sene boşu boşuna zaman kaybı oldu.Kendi doktorum demişti uğraşma tüp bebeğe geç.Ama biz ciddiye almadık .Sonra alanında uzman bir doktora gittim test sonuçları falan baktı ve hemen tüp bebek dedi tabi yaş 35 hiç beklemeden yaptım.Tavsiyem yaşın büyükse bekleme tüp bebeğe git derim