Asilalaz Kızlar lütfen yardımcı olunm. asrın ılgaz .ılgaz ege .sizce hangisi .soyaısımdede çok a harfi var hep aaa çok mu kaba oluyor .yada Daha modern guzel kıbar varsa bıldıgınız .flrumlarda hep aynı ısımler .ılgazı esım koydu yanına ne olabılır .ılgaz cokmu kaba .cınsıyetımız erkek .15 gun kaldı doguma cıkolata sıparıs edemıyorum sırf bu yuzden
SemaAsya Asilalaz Ilgaz tek başına çok güzel geliyor kulağa. Ilgaz Dede çok hoş. İki isim sanki çok kasıntı, biraz kompleks geliyor. Sanki çocuk kendi imkanlarıyla çok bişey olmaz da biz önden böyle ağdalı bir isim koyalım da birşey sansınlar der gibi :) tabii şaka bir yana şahsi fikrim tek isimle çok naif ve kibar geliyor bana.
Didi6 Ilgaz hiç de kaba bir isim değil canım. Çok hoş bir isim bence ama Asrın veya Ege yanına pek yakışmamış sanki. Ilgaz Emre Pamir Ilgaz Ilgaz Onur
Asilalaz SemaAsya 😅tamam canım .bıde bu ara ısım analızıne taktım kafayı ısmınde cok aa hatfı olursa cok enerjık aktıf kabına sıgmayan bırı olur gıbı seyler okudum .zaten bıde erkek .a ıle baslatsa daha sıkıntı felan dedıler .kafam sıstı ıyıce .noyan teoman ılgaza uymaz dıegılmı onlarıda esım ıstemıyor berk berke cok guzel ama
SemaAsya Asilalaz Ben çok beğendim valla Ilgaz'ı :) en yaramaz çocuk isimleri Ali, Yiğit,Mert,Efe :)) kaç tane A var bak :)
Asilalaz Ay o ısımlerden gına geldı zaten 😅😅o zaman tamam ılgaz kesin yanına ne koycam .ıkı ısmı olsun
SemaAsya Asilalaz ama tek başına güzel. yanına bir şey gelince sıkıcı. Herkes çift isim. herkes kasıyor ya bir salın bebeleri 😅