Hanimlar 28+5 olduk bugun ama bir haftadir sanki başa sardım miğdem bulaniyo yiyemiyorum. 12de zoraki kahvalti yapiyorum sonra hemen gelip uzanuyorum ki kusmim diye kusmamak icin kendimi sıka sıka yiyorum. Sanki ilk aylara geri döndum. Aranizda boyle yasayan var mi