Ebrualp Bize 2725 dedi doktorumuz sizinkiler nasıl? Lutfen sacma sapan yazacaklar yazmasın maksat karsılastrmak degil merak ediyoruz sadece. Dogum kadar daha alır mı yani küçük gbi geldi biraz sanki.
Deletedmom133 Ebrualp karşılaştırmak değilse doktor iyi demesine rağmen bana az geldi ne yiyeyim diyenlere daha çok tepki gösteriliyor benim ohaftada 3400 du alir doguma kadar
Leyliiii Ebrualp şuan 35 haftalığım ama kilomuzu bilmiyoruz 32. Haftada gittik kontrole 1950 gramdı 😍 haftaya salı kontrole gidicez bakalım kaç olmuşuz 🤰🏻🎀
Efecik Ebrualp 33 haftalıkken gittim 2400 du bu hafta sonu gidicem 35 haftalık oluyoruz benimkide o kadar olmuştur heralde ama benim erken doğum riskim var 31 haftalıktan beri 😞
Kubraarikan Ebrualp bende 35 haftadayım 3 kg gayet normal doktorum 400 gr aşağısı ya da yukarısı olabilir ortalamanın dedi ama daha bu son ayda bebek kilo alıyor sıkıntı etme 😉
nurr_kbr Efecik cnm erken doğum riskin neye göre var doktor neye göre erken doğum riski tanısı koyuyor
Efecik nurr_kbr canım 31. Haftada benim bel agrım sancim ve kanamam geldi yarim cm aşıklık incelme ve yumuşama var dediler alttan muayenede hastaneye yatış oldu 1 gün serum falan durdurdular sancimi ilaç kullanıyorum 2 haftadır bu hafta sonu birakicaz ilacı
nurr_kbr Ebrualp benimde 31 de 1800 du 34 de gittiğim söylemedi bu sefer ☹️ bu hafta yine gidicem yakından takip edelim dedi herhalde kilosu düşük biraz
2lokummannesiii Ebrualp canım iyi ama haftası önden gidiyor senin. Az değil yani fazla haftasına göre.