Ben de suyum geldi zannetmiştim ama su değilmiş çok şükür. Onun ayırt edilmesi için doktorum bi kağıtla inceledi asidik ve bazik farkından anlaşılıyomuş. Ve alttan muayene edip baktı kesede yırtık ya da kanalda su birikmesi yoktu. Su olsaydı birikme olurdu dedi. Ayırt etmenin tek yolu doktor kontrolü yani.