37aysgl bende 16+5 gunlukken ultrasonda bebeğin aşağada dedi doktor,ağır kaldırma yorma kendini dedi 19+20 haftalarda yukarı cıkabilir telaş yapma dedide genede içim rahat değil,eğer böyle aşağada kalırsa erken doğum riski varmış😓Başka neler yapsak olur acaba yukarı cıkması için 🙄