Benim doğum yapacağım hastanede normal doğumda epidural var. Sezaryende de spinal ve genel var sadece. Sezaryende epidural olmuyor mu dedim. Yalnızca normal doğumda veriyorlarmış epidurali. Bence genel olma canım. O muhteşem anlara tanık ol. Nasıl olsa bir şey hissetmeyeceksin. Ha doğum esnasında rahatsızlık hissedersen söylersin hemen genele çevirirler.