Ben su anda 22+2 deyim günde 5 yada 6 defa kendimi dinlersem hissediyorum bi hafta önce detaylı ultrason da çok hareketliydi hissetmedigimi söyledigimde doktorum tam anlamıyla hissetmen 26 cı haftayı bulur demişti bi sıkıntı olduğunu sanmıyorum inşallah olmazda rahat ol biraz sabretmek gerekiyor