Rubab_2020 Kızlar 11. Haftada doktorum yüzde 70 erkek demişti bugün 13. Haftadayız ikili test icin gittik kız dedi 😊 tekrar değişir mi bu cinsiyet
AygyulSina Rubab_2020 yuzde yuz demeyinceye kadar degisebilir ben 16 hadtada ogrendim yuzde yuz erkek demisti
madl41 Rubab_2020 16 da %100 olur😊 benimde 12 de %70 erkekti 16. Haftamda %100 kız oldu hala da kız 😅Perşembe detaylıya gireceğim bide erkek derse yandım😞 O kadar eşya beşik elbise aldım ki herseyini pembiş pembiş aldım resmen😅😅😅
Julej Rubab_2020 detaylı ultrasona kadar net olmaz onu da 20. Haftadan sonra yaparlar . bazı doktorlar tecrübelerine dayanarak konuşuyor ki dedikleri de tutuyor mesela benim doktorum 12. Haftada erkek dedi değişmedi ama yanılma payı çok oluyor 🙂
Kubraarikan Rubab_2020 20. Haftaya kadar değişir netleşmesi 20. Haftada olur deniyor ama istisnalar çok var 7. Aya kadar arkadaşıma kız dediler sonra pardon erkek dediler 🤷🏻♀️
Rubab_2020 madl41 bende yüzde 70 erkek demesine rağmen dayanamadım kıyafet aldım hep şimdi kesin kız derse napicam bilemiyorum 😀
madl41 Rubab_2020 bende erkek kıyafeti almıştım azıcık 😅benim Allahtan ablam da hamile onun oğlu olacak ona veririm 😅
Masal05 Ben 18+2 haftalıkken detaylı ya girdim erkek dendi 2 hafta önce gittim kız dedi doktor bende şaşırdım şimdi 32+1 haftalığim suphedeyim bidahki gitmemde de erkek derse diye 😁😁😁
lisansli_Mom49 Anlamıyorum özele en iyi doktora gidiyoz biz anneler ona göre hazırlık yaparız yine ama hafta hafta cinsiyet değiştirme ama bir fiyasko bende artık bunları duyunca aliverişi en sona bırakacam ☺️
madl41 Kumru82 21+5 oluyorum perşembe günü 😊 genelde 22. Haftada yapıyorlar organları daha iyi gelişmiş oluyo😊
madl41 Kumru82 çok çabuk geçiyor o haftalar canım bende çok var diyordum nasıl geçecek diye şimdi 2 gün kaldı detaylıma😅😊