123annecim endokrine hemen randevu alamıyorsun eğer özele gidersen alırsın da
benimde sorun oldu 2 hafta önce dahiliye randevu aldım yeme düzeni oluşturup günlük kendin ölçüyorsun kan değerlerini ve defter veriyorlar oraya yazıyorum
görmüşsündür çevrende hemen insülin başlamazlar korkma eğer sen dikkat etmezsen
benim Bu hafta kontrole gitmem lazım işte değerleri göstereceğim
zaten vücutta sorun varsa kendin ölçüm sırasında da yüksek veya düşük çıkıyor ve dikkat ediyorsun
benim 3.hamilelik ilk ikisinde sorun olmamıştı bunda çıktı işte 🤷🏻♀️