minolak evet canım gerilik vardı biraz. Detaylı ultrasonda bebeğe kan akışı sağlayan sol damarımın tıkanık olduğu anlaşıldı. Kanımı sulandırsın gelişimi gerilemesin diye coraspin verdi doktorum. 20. Haftamdan beri sabahları kahvaltıdan sonra düzenli olarak hep aynı saate uymaya çalışarak içtim ilacı. Çok şükür toparladı bebeğim. Kafa gelişimi bacak, karın gelişimi vs. haftasıyla uyumlu gidiyor. Kilosu da epey toparladı 31+5te 2200 gramdı. Şimdi 33+4üm bir hafta önce bıraktım ilacı . Bakalım diğer kontrolümde bi sıkıntı çıkmaz inşallah ☺️