ermelekipek Kızlar merhaba Erzincan Neon Hastanesi'nde doğum yapan varmi ya da doğumunu orda yapacak olan ?
Cankusssssss ermelekipek canim Cuma günü ben Doğum yaptım dr sevil hanımdı ama ilk doğumumu da inanc bey yaptırmıştı yardımcı olabilirim sanıyorum 😅
MeFa ermelekipek benim doktorum inanç bey. 38.haftadayım çok memnunum. İnşaAllah normal doğum düşünüyoruz. Bi arkadaşım doğum yapmış çok memnundu. Normal doğum destekçisiymiş. Sen yapamayacağını düşünsen bile yapabilirsin diye yardımcı oluyomuş
MeFa ermelekipek sizin kaçıncı haftanız? Bence bütün takibi inaç bey yaptıysa doğumu da aynı yerde yapın. Hep öyle diyorlar yani bende bilmiyorum ama
ermelekipek Cankusssssss nasıl geçmişti doğumunuz memnun kalmismiydiniz ebelerden doktordan fark varmiydi yani devlet hastanelerinden
rabia_42 Merhaba ben Özgür beyde takipliyim çevremde bi çok kişide orda Doğum yapmış memnun kalmayan duymadım. İnanç bey konusunda bilgim yok.
Cankusssssss ermelekipek çok güzel geçti canim inanc beyden pek memnjn kalmamıştım rahat edemiyordum ikinci doğumum oldu sevilhanimdan çok memnunum devletle arasında dağlar kadar fark var elbette
ermelekipek Cankusssssss inanç beyden niçin memnun kalmamıştıniz acaba kusura bakmayın soruyorum ama ben de takibi inanç bey e yaptırıyorum fakat artık doğuma günler kaldı kararsız im nerde yapcagima dair ..
Cankusssssss ermelekipek canim inanc bey e devam ettiysen sonuna kadar getir bence ben erkek olduğu icin rahat edememiştim bir de ağzından laf zor alınıyor sormadan anlatmıyor o yüzden
Cankusssssss Sonnur2 canim ilk gün kaldırıyorlar zaten eve geçtikten sonra da dolaştım çok oturmadım yattım da sütüm ilk gün gelmişti çok şükür