Benibirakma Hanımlar 37 haftalık hamileyim 35.haftadan beri beni mahveden vucüdmu kan içinde bırakan kasıntım var bütün testlerimi yaptm bi sıkıntı görülmedi aynı durumu yasayan var mı bi caresi var mı ne olur yardm edin
Benay10 Benibirakma eğer testlerin temiz çıktıysa mentol jel kullanabilirsin ben de de aynıydı herşey temiz çıktı artık yara olmuştu her yerim doktor normal olduğunu mentol jel kullan dedi valla sürüyordum en az yarım saat vücudum serinliyordu kaşınmayı durduruyordu ben yurtdışındayım Türkiye’de var mı bilemem ama cidden çok iyi gelmişti bana
Asena_ Benibirakma benimde 36.haftada başlamıştı testlerimde temiz çıkmıştı doğumdan sonra hiç kaşıntı kalmadı
Pelin86 Benibirakma canin bende öyleyim bir problem gözükmedi bende domates ve aci kizartma tarzinda yiyince dahada oldugu fark ettim kesince rahatladim .Belki yedigin bişey dokunuyor olabilir sanada
Asliyildirim Benibirakma benim de öyle, krem verdiler sürüyorum. Sana ilaç vermediler mi? Bi de soğuğa yakın suyla duş alıyorum, buz sürüyorum kolonya sürüyorum, onların da faydası oldu bana
Asliyildirim Benibirakma stafine diye bi krem, stilex jel krem, bi de excipial lipo diye bi banyo sonrası nemlendirici verdi. İyi geldi bana. Ama asıl yumurta sıcakta dokunuyormuş onu keşfettik hergün yemiyorum artık
Yaser27 Benibirakma 37+6 hamileyim bende de sanki üzerimde birşeyler geziyormuş gibi kaşıntı var uyuyamiyorum bazen 🙄