Ogut1996 Arkadaşlar 19+2 gunluk hamileyim elimde bazen kızariklar cikiyor nedeni ne sizce şuan sol elimde 2 yan yana kizariklik var cok tuhaf ?
Nuranyldrm Ogut1996 ödem varsa ondan olabilir bnm ellerimin çizgileride çok belirginleşiyor geriliyor kanar gibi