Sevilaaay Kızlar 38+3 olduk yalancı sancılarım az az var ama hiç acılmam yokmuus ağlamak istiyorum.... ne yapmam lazım açılma olması için 😣😣😣🤲🤲🤲
Dilekulgtt Sevilaaay cnm ben suan 39 um. 38+2 de gitmistim bendede acilma yoktu hatta bebegim yan duruyordu 🤦♀️ artik bu haftayi merakla bekliyorum ne degisti sonuc ne olacak diye. Naparsan yap olmayinca olmuyo cnm
YeterK Sevilaaay sıcak duş alıp, squat yapmayı deneyebilirsiz. Merdiven inip çıkabilirsiniz. Sağlıcakla kavuşursunuz insallah 😊 🌸
Ebruyasar Dilekulgtt Benimde 36 haftalık dönmedi 40 haftaya kadar bekletiyormu doktor dönmesi için sancıyımı bekliyorsunuz
YagmurOz Doktorum her gün yürüyüş ve squat önerdi. Ilık duş altında squat yapmak yumuşatıp açılmayı kolaylaştırıyor demişti buradaki arkadaşlar da.