Zeynepca Kızllaarr 17+3 ikizlere hamileyimm.. Vee bazen hareketlerini hissetmek istiyorum.. Kimisi çikolata yiyince kimisi yoğurt yiyince bebeğinin sevdiğini söylüyor.. Sizce başka neler var? 😇
madl41 Zeynepca kızım Çikolata dan ve tatlıdan nefret ediyo tavuğu sevmiyor 😅ayrana cacığa ve kaşar peynirine bayılıyor 😅😅 benim kız şimdiden seçici 😊 bi bebek nasıl olurda çikolataya oynamaz ya 🙄kaşar peynir yiyince tekmeliyor ama
SemaAsya Zeynepca Benim oğlum da meyveye tepki veriyor ama onu da seçiyor eğer güzel bir kiraz ya da kokulu bir kavunsa yer yemez oynamaya başlıyor. Zaten ultrasonda hep ağzı açık su içiyor 😇 bence asıl mesele amniyon sıvısının tadını değiştirecek bir şey yemek 😍
Serrameri Bizim ki dondurmada çıldırıyo ama artık zaten hiç durmuyo 31+5 olduk 🤰🏻 Ne sevdiğini sen bulucaksın deneye deneye 🐥
Zeynepca Serrameri Yaa ne güzell.. 🌸 Bende fikir ediniym dedim belki kıpırdamaları olur iki yavrucağımnn 😍
iremasanceylan Ne zaman dondurma yesem basliyor hareketlenmeye😄ama biz 36.haftadayiz sizin daha erken hissedemeyebilirsiniz
Zeynepca iremasanceylan Bu haftalarda hissedende oluyomş bide ikiz yaa belki daha erken hissederm dedm 💁🏻♀️
Badevehande Zeynepca kalp atışı seyirme gibi hafif değil ama tekme gibi güçlü de değil dokunma gibi kasıklarımda bu aralarda dönüyor kendini kasıyor semsert oluyor agrıyor 10 saniye kadar sonra yumuşuyor elimle yoklayınca
Serrameri @Zeynepca hepsini dene illaki oynarlar ama kendini şartlama belli olmaz geç oynayabilirler 🐥
Basakk madl41 Tek değilsin canim benim oğlan da öyle çikolata da hareket etmiyor hic😂 Ne zaman eksi bir şey yesem o zaman daha hareketli oluyor.
TugbaOlcay Benimki yemek için oturunca bile kıpır kıpır. Sanırım direk yemeyi seviyor. Ben oburiks im diye seviyorum 😍
madl41 Zeynepca Kaç haftalıksınız 😊 benimki 21+2 oldu birkaç gündür daha net hissediyorum 😅 Aslında belki içerde oyunlar oynuyordur ama sen hissetmiyor olabilirsin . Geçen hafta meyve suyu içip doktora gitmiştim içeride çok hareketli ama sen hissetmiyorsun demişti😅