Bende 40+1 oldum bugün bendede bi belirti yok hurma yürüyüş ne varsa yaptım ama tık yok bebek baya aşağı inmiş demişti doktorum ama hala beklemedeyiz haftaya salıya kadar vakit verdi eğer gelmezse kendileri başlatacakmış doğumu (en çok korktuğum şey suni sancı)