Civciv123 Doğumum 19 ağustos görünüyor ama gelişimi 1 hafta ileride çıkıyor hep ultrasonda . normal doğum istiyorum sizce bu doğum zamanını etkilermi
Betttt Civciv123 benimde her gittiğimde değişiyor en son 4 gün önden gidiyordu bunu bende çok mersk ediyorum cünkü ulttason kağıtlarında 24 Ağustos yazıyordu. Normal de 28 ağustos
Dilan1636 Benim de 12 Ağustos göZüküyor ayrıntılı ultrason çeken doktor 2 6 Temmuz arası dedi doktorun 19 undan sonra beklemediyiz dedi bilemedim