Nagihantilbac seyma19 yanılma payı var doktor bişey dese bile hazırlık yapmayın derim. Henüz çok erken
fadimdurmus seyma19 illa ki bi yorumda bulunacaklar ama yanılma payı çok çok yüksek iki ihtimal var zaten en güzeli 16 17 haftalar
Zeynepmum seyma19 bize 12. Haftada kız dedi ama 16 da netleşti erkek diye ☺️ o yüzden daha erken bence
Gulfem07 Zeynepmum 😁insan bi şok oluyor değil mi?Benim yarın 13+1 olacak doktorun makinesine göre benim doktor hiç yanılmamış şu ana kadar 13 de tahmin edelim bakalım demişti zaten net görmeden söylemiyor:)
12345678 Benimkini 12. Hafta da gördü ama söylemedi cok sinir oldum🙄 16. Hafta soylucem diye 2 hafta kaldı sabırsızlıkla bekliyorum💁🏻♀️🤰🏻
seyma19 Nur55 internetten bakıyorum çoğunluk 12 14 arasi öğrenmiş bazi bebeklerr kendikerini göstermiyormus