Benimde ilk hamileligimde kalp yetmezligi teshisi kondu. Kalici bir hastalik olarak degil gebelikle beraber olusmus ve az da olsa hamilelerde gorulebilirmis. Suanda ikinciye hamileyim 10+3 gunluguz . 2 3 aksamdir benimde carpintim var ozellikle yatinca sanki kalbim disarda atiyor ve onu hissediyorum. Gebelikllte olabiliecek birsey carpinti ama ilk hamilelikle onemsemedim artik 38. Haftada 16 larda tansiyonu gorup acil sezeryana alininca anladim. Bu hamileligimde hem kadin dogum hem kalp doktoruna her ay duzenli gorunecegim tekrardan kalp yetmezligi olmayack yada olacak diyemem dedi doktorum. Onumuzde ki hafta kardiyoloji ile randevum var allah yardimcimiz olsun.