Betttt Ezoo bütün gün yatıyorum halsizim onun dısında ne şişlinlik nede başka bişeyim yok çok şükür. Geç kalktığım icin bu saatlerde uyuyamıyoruum 😂 34. Haftamdayım bi an önce doğurmak istiyorum bende durumlar bu😂
Manok Bende sohbetinize katilayım. Cunku can sıkintısindan patlayacam. Hastahanede yatiyorum ikizlerim gelmesin diye 32 +5 im daha.
Manok Ezoo tabiki erken karninda ne kadar kalirsa okadar iyi . Suan dogarlarsa zaten kuveze gecerler.