Öncelikle geçmiş olsun. Bebek hareketlerinde bir sıkıntı yok ise korkmayın. Bu durumun bebeğe zarar vereceğini düşünmüyorum. Ama uzun sürerse doktora gitmenizde fayda var. İştahsızlığınızdan dolayı aç bırakmayın kendinizi vitaminlerinizi de alırsanız sıkıntı olmaz. Aynı haftalardayız ben de de durum çok farklı değil ama bebişler hareket edince dünyalar bizim oluyor ☺️☺️