Tugba2617 Selam kizlar, bebegim cok fazla hareket ediyore kursagimda resmen😂 ve karnim ara ara agrisiz tas gibi oluyorr bir kac dakika surup geciyor. Bu durumu yasaYan varmi sizce nedeni ne olabilir ?
Ngovercin Tugba2617 bende de oluyor canım doktor bebeğin hareket edicek yeri olmadığı için yaptığını ama düzenli aralıklarla sürekli devam ederse sancı olabileceğini söylemişti
R_Arslan Tugba2617 hareketlerinin artmasi agrisiz bile olsa kasilmalarin artmasi ve duzenli olmasi dogum belirtisi canim. Dinle bedenini.🤗❤
Esramese Tugba2617 bendede ayni suan Sanci vardiyamiz aksam 9dan sonra başlıyor kasiliyo makata ve vajinaya icten cok sinsi bi sızi giriyor o kadar cok kasiyorki yirticak gbi kasiklarimada vuruyo ve aksamdan beri kime yazdysam cvpta gelmedi rahim kasilmasi dediklari bumu diye
Tugba2617 Duzenli araliklarla degilde sadece aksamlari oluyor gun sonunda az kaldi zatenn iki uc hafta sonra insAllahh doluyor zamann😍😍😍
MrsG Ben 24. Haftadayım. Sık sık sertleşiyor karnım. Sırtını dönüyor filan diye düşünmüştüm hep. Haftasonu randevum var unutmazsam soracağım. Ama kötü birşey olduğunu sanmıyorum hareketli olduğu zaman oluyor çünkü.