O kadar kararsız kaldık ki en sonunda eşim divanda yatıralım bizde divanda büyüdük dedi 😁😁 hakikaten şu oda işi cok kafa karıştırıyor. Arkadaşlarıma soruyorum park yatakta yattı 2yaşına kadar sonra oda yaptım dedi. Biri oda yaptım tam takım aldım hala bizimle yatıyo hiç kullanmadı dedi. Ne yapacağımı şaşırdım🙄