Mineee Merhaba bendede hamilelik öncesinde asla yoktu.Hamilelikte oluştu.Dr um kan basıncından dolayı damarların şiştiğini,doğumdan sonra beslenmemede dikkat etmeye devam edersem küçüleceğini söyledi.Krem verdi beslenmemdn kayısıyı ve sulu gıdaları eksik etmedm oldkça küçldü.Ayrıca normal doğuma da engel olmadığını söyledi dr um.Geçmiş olsun şimdiden😊