Yinede ihmal etmeyip doktoruna soylemelisin farkında olmadan erken doğum belirtisi yaşıyor olabilirsin ki ben onlardan biriyim ihmal ettim sıradan bir doktor muayenesinde en sonunda bir baktık rahim agzim bile kısalmış o kasılmalardan sertlesmelerden yataktan kalkmam yasak ve ilaçlarla doğumu engeliyoruz karnımda kaldığı her güne şükür ediyorum şu an