elisscicek nefesssss valla kaç haftalıksın bilmiyorum ama bitki çayı içemiyorsun ben 9 haftalıkken faranjit olmuştum ve artık dayanamayıp doktora gittim çok kötüysen sende git geç kalma...çok geçmiş olsun
gdaslik nefesssss bir kulak burun boğaz uzmanına görünmenizde fayda var ben 10 haftalıkken faranjit olmuştum doktora gittim ilaç kullandım öyle atlattım.
Biyolog Ben 18+2 yim. Geçen hafta öyleydim. Balın içerisine toz zencefil karıştırdım 2 kasık onu yedim 2 gün 1 er defa. 2 güne geçti bogazimin yanmasi canim