Merhaba anneler ya da anne adayları. Bende bir anne adayıyım. 10 yıldır böbrek tedavisi görüyorum protein kaçağım var. İlaç kullandığım da sıkıntı yok ama gebelik için ilacı bırakmam gerekti. İlacı bırakınca da kaçak artıyor. Doktorum riskli olduğunu sonucunda böbreğimi kaybedebileceğimi söyledi. Benim gibi olan var mı aranızda? Gebelik süreciniz de sıkıntı yaşadınız mı?