zayinaa kızlar 16. haftama girmek üzereyim 2 gündür karnımda gece yattığımda dalgalanma hissi mi desem böyle pıt pıt atma hissi mi desem tarif edemediğim biseyler oluyo ilk gebeliğim olduğu icin hareket icin erkendir diyorum ama bilemedim
elisscicek zayinaa neden erken olsun ki 🥰 ben 14. Haftamda hissetmiştim o dalgalanmaları gözünüz aydın kızlar bebeğiniz size kendini hissettirmeye başlamış ☺️ Tadını çıkartın derim ben 🧿🧿
defne55 zayinaa ohooo o dalgalanmalar 22 haftadan sonra yerini tusunamiye bırakıyor canım 😂😂bebiş büyüyor artık onun dalgaları 🤗
Fatma92 zayinaa bende 11+4 üm ve sanki kalp atışı gibi arada bir öyle şeyler hissediyorum yok canım şimdiden hissedilmez diye düşünüyorum ama o hissettiğim şey ne acaba. Arada oluyor ve çok hoşuma gidiyor. Durup dinliyorum kalp atımı gibi. Tek olmadığıma sevindim.
dlk_s hissettiriyor artik kendini bebeğin🤗 genelde bu sekilde başlıyor 20.haftadan sonra küçük dokunuşlar hissedecek sin insallah 🌸
Anacsevgidolumelek elisscicek 14.haftada hissetmek biraz imkansiz gibi ben de o haftalarda hissediyodum doktorum kilo olarak bebegin gucsuz durumda o hissettiklerin bagirsak hareketlerin demisti 😁
elisscicek zayinaa çok güzel duygular 🤗 26.haftada sizin konuşmanıza tepki vermeye bile başlayacak 💕💕
zayinaa elisscicek yaa ne güzel ne büyük bi mucize 😍sağlıkla kucağınıza alın sizde 🙏🏻tesekkür ederim su hamisi mutlu ettiniz ☺️
GamzeTurkk Bizimkide maşallah yerinde duramıyor 38. Haftadayız bi oraya bi buraya atıyor kendini resmen tekmeler baya sert artık doğsun diyorum🥰ayaklarını yemek icin sabırsızlanıyorum ♥️🌸
Beyzanurlina zayinaa 18 haftalıgız bizde gece hıssediyorum cogunluk benım gibi gececı olcak herhalde 🤣 bikere balık gibi hissettim bı kaç kerede pıt pıt atmasını hissettim canım😍🥰
GamzeTurkk zayinaa aynen öyle tadını çıkar yavaş yavaş gelirsin 😊 suan mesela uyuyamıyorum çünkü durmuyor hanım efendinin keyfi bitmedi saatlerdir ne yapıyor bilmiyorum çok merak ediyorum ama işte durup uyursa artık bende uyucam kıpır kıpır cimcime 😅😅
elisscicek Anacsevgidolumelek yok maşallah benim kız gelişmeye baya erken başladı 🤗 ben 13.haftada cinsiyet öğrendim doktorum bile hareketlerini hissetmeme şaşırmamıştı o yüzden 😌 tabi tekme atmıyordu ama içimde bişeyler kıpırdıyordu 🧿
elisscicek Ryhnn benim ki de onunla konuşmamı çok seviyor 🤗 ama gürültü sevmiyoruz kalabalığı da sevmiyo 🙄
CanNurdan zayinaa ben de 14+4 üm 🤣 bende de oluyor benimki değildir ama çok erken diyorum da sanki karnımda damar var arada o atıyor gibi