Selam kızlar ☺️ 32 haftamıza girdik artık ufak tefek şeylerine halledip ohh be demek istiyorum ams yok sürekli bir şeyler çıkıyor 🤷♀️ Bi türlü istediğim gibi nevresim takımı bulamıyorum duvarı gri yıldız ve bulut gece lambası bulut rafları var. Gri beyaz detayları..
ama bir türlü nevresim takımı bulamıyorum 🤔 pike takımı hazır isimli ama yan korumalı çok göz yormayacak ve odamıza uyum sağlayacak şık bi nevresim takımı arıyoruz bulamıyoruz ayrıca cibinlikte dahil 🙄 siz nereden aldınız var mı kafanızda bi yer yıldızlı bulutlu güzel nevresim takımı uyku seti satan bi yer ben Sabahtan beri bakıyorum ya aşırı pahalı ya da çpk göz yorucu.