Deniz25 Bayanlar bi iki gündür kasık ağrım var. Çarşamba günü doktordaydım bi sorun yoktu. Ağrı olması normal midir.
Semabolat Deniz25 normal bebek büyüdüğü için baskı yapıyor olabilir sancı giriyorsa da yalancı sancı diyorlar doğuma ufak tefek hazırlık
Deniz25 Semabolat erken değilmi yalancı sancılar için sanki tam kasıkta değil vajina bölgem gibi ama rahatsız eden bişey var
Deniz25 Fatmadmir ay insan korkuyor neden ağrıyor diye hiçbişeyim yoktu gayet iyidim geçen günde hafiften oldu bu akşam biraz daha fazla rahatsız etti
Semabolat Deniz25 normal doktorum öyle söyledi ufak tefek girer bebek büyüyor bir de bende de oluyordu
Betzm Deniz25 bende de genel olarak öyle oluyor ayaklarımı uzatınca geçiyor öyle dene canm mutfakda iki bişey yapsan kasıklar ağrıyo
Deniz25 Betzm yarın doktora gidicem bugün iki kere dışarı çıkmak zorunda oldum eve geldim ağrım var yine