Merhabalar araştırdım denedim daha önce yazılan bir posta yazdım ama almayı düşenen var ise herkes görsün diye yazıyorum umarım faydalı olur.
Öncelikle motorola telsizleri geçtim çünkü %85 oranında memnuniyetsizlik vardı verilen paraya oranla
Weewell i beğenenler vardı oran olarak %75 diyebilirim
Aventin telsinizinide %50 beğenme oranı
Araştırmalarımda bütün bebek telsizlerinin fişe takılı çalıştığını gördüm bende bu çok büyük eksi sonuçta jeneratörlü evlerimiz yok yada benm yok
Annede duran telsiz ise şarjlı yani bi tanesi prizde diğeri elde bunun diğer bir zorluğu telsizin bebeğe yakın olmak zorunda yoksa sesle ilgili algılama sorunu yaşanmakta bir diğer sorun frekans karışması yine çekim olarak açık alanda maksimum 300 metre yazan bu telsizlerin 90 metre karelik evde duvardan dolayı çekmemesi
Bu markaları araştırırken loobex ile karşılaştım
Her iki tarafından elektriksiz çalışması öncelikle beni cezbetti yorumlarda %85 e yakın hatta 90 oranlarını zorlayan bi olumlama vardı
Her ikiside şarjlı pille çalışıyor 3 adetten toplamda 6 adet ile kutuda sadece 3 tane çıkıyor 3 adet siz almalısınız eksi yanı bu
Şarjlı pil olmak zorunda değil pillerin isterseniz normal pilde alabilirsiniz aman dikkat normal pil varken şarja takılırsa patlar
Pil alana kadar diğer telsizler gibi prizde takılı olarak kullanabilirsiniz
Temizlik yaparken telsizi duymama gibi bir sıkıntınız yok çünkü titreşimi var bu özellik çoğu modelinde var model tercihinize göre değişmekte
Yine bazı modellerinde bebek odası sıcaklığını göstermekte ve gece lambası özelliği bulunmakta
Evim 135 m2 telsiz açık alanda 800 metre çekiyor diye yazıyor ama yukarda yazdığım üzere evde duvar nedeni ile metre çekim gücü çok fazla düşmektedir. Evimin iki en uç odalarına koydum telsizi tv yi de açık bıraktım bide bebek ağlaması çok net bir şekilde tv ile beraber çocuğun sesini duyabildim
Yine bu markanın bazı telsizlerinde bebeğiniz ile konuşma özelliği bulunmaktadır.
Umarım faydalı olur 🙏🏻🙏🏻