Msbem valla delirme seviyesinde yasayanlardandim akşam yemeğini kestim ekmeği minumuma indirdim her akşam en az 30dk yürüyüş 10ar dk da o parklardaki açma germe aletlerini yaptım yatmadan 1saat öncede ayran çok şükür Rabbime rahat daldım uykuya ondan önce ayak tabanlarima kasgevsetici krem suruyordum buz koyuyordum ve ne yazık ki Parol içmeden uyuyamıyorum çok çok çok zor bir dönem ayak ağrısı yanması sızısı inşallah senin de gecer