Prensesezgi Kızlar 4 gündür adet sancılarım var lahusalığım daha bitmedi adet olucam sanırım ama olamiyorum da kızımda benimle birlikte 4 gündür hiç durmuyor acaba onada geçiyormudur benim ağrılarım ne yapmam lazım ? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
Oge Prensesezgi ağrılarınız geçmez ama yediğiniz bir şey gaz yapmış olabilir bazı bebişlere yediğiniz şeyler gaz yapıo yada alerji yapıyor Hatta bazı bilimsel araştırmalar derki anne istediği kadar gaz yapan yiyecek yesin bebeğe sütle geçmez diyor gaz ama bu konu 2 ye bölünmüş durumda
Prensesezgi Oge evet internetten araştırdım kesinlikle geçmez diyor . Annem ler de geçer diyor anlamadım ben huzursuz olduğum için mi huzursuz oluyor anlamadım bugün hiç uyumadı emziriyorjm göğsümde uyuyor ama beşiğinde 10 dk sonra ağlayarak uyanıyor tekrar sakinleşsin diye meme veriyorum 😰
Prensesezgi [bilinmeyen] ya durduk yerde ağlıyor kucağıma alıyorum susuyor sırtını sıvazlıyorum ıkınıyor kızarıyor rengi kıpkırmızı oluyor
Prensesezgi [bilinmeyen] evet kucağımda susuyor sırtını sıvazlıyorum ayaklarına masaj yapıyorum ne bileyim yüz üstü yatırıyorum belini ovalıyorum şimdi biraz uyudu bakalım 😪
Prensesezgi [bilinmeyen] çok ufaklar insan bilemiyor kayınvalidem de her ağladığın da açtır açtır diyip duruyor kuzum yediğini de çıkartıyor 😪